söndag 24 juni 2012

Midsommar

Midsommar blev helt perfekt. Underbar pojken och jag och min älskade syster åkte upp till Karlskrona till underbara bror och Paula.
Spenderade en tid på en katamaran och fick gosa med söta savanna och hade de gött sen var de bara härligt prat och människor i torpet från fredag till söndag. "Lilla Skåne" som dom döpt de till.. Underbart att bara vara, prata, vinna i kricket mot alla
män, se bror och Calle komma skit bra överens, hångla en massa med pojken, kissa i naturen, dricka rose till frukost, umgås med alla härliga människor som kommit in in släkten, se min bror lycklig, skratta högt med syrran och Calle, somna med kläderna på, allt härligt som man kan göra i ett torp med härliga människor. Vi är så nöjda. Darling har åkt iväg precis och jobbar borta och jag ligger på sofflocket och längtar tills han kommer hem.

Kollar på "äntligen midsommar" och det speglar verkligen en klassisk midsommar.:) skrattar ihjäl mig.

Hoppas ni alla hade en fantastisk midsommar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar