onsdag 26 december 2012

Vilken jul

Då var julen över och för första gången i mitt liv säger jag - Tacka fan för de! :)

Har varit super mysigt att umgås med familjen och hängt ute i Revinge.
Kramats med mina underbara syster och systersöner, fått klämma på Paulas stora mage, busat och slagits med min bror, skrattar med mamma och pappa. Precis som det skall vara.

Fick jätte fina julklappar. Super nöjd!
Tror alla blev glada för det dom fick av mig också. Hoppas iaf :)

Juldagen blev super skoj.
Hängde med Andrea till stallet och red ut på en super laddad Conny. Sen hem och gjorde mig snygg och drog på fest i Lund med Andrea och Co.
Sen ner på "Stortorget" och festade vidare med massa härliga nya människor. Träffade massa barndomsvänner och dansa hela natten och så klart lite kebab innan läggdags.
Sov hos mormor Sonja. Just like Old days.( För er som inte vet är Sonja Andreas mormor och vi hängde alltid där förr). Vaknade i morse och mådde så där :) PLUS att halva familjen som vi firar jul hos låg hemma med kräksjukan så håller tummarna hårt på att inte åka dit jag också och tänker friska tankar.

Idag har jag varit hos prinsen. Red ett långt konditionspass och njöt av vinden i ansiktet. Gud vad skönt de är att vara där. Slippa tänka och bara vara smutsig och få vara sig själv helt och hållet. Lotta kom förbi och fixa kaffe och gav mig jätte söt julklapp. TACK underbara Lotta!

Kvällen har spenderats med bror och Paula och mamma och pappa. Bakat pizza, spelat spel och skrattat!
Jag och mamma förlora. Men GUD så roligt det var.
Nu ska jag sova, i morgon väntar verkligheten på mig. I 2 dagar bara sen är man ledig igen. :)

God natt














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar