måndag 28 november 2011

10 år, kan man inte tro!

En kväll när jag passade mina systersöner hos mig i Malmö, stod jag och diska. Så hör jag Oscar komma ut och står bakom mig och frågar, Nenne, vad är detta?? Jag vänder mig om och kollar och ser min tio åriga systerson stå med min Mr Rabbit i högsta hugg....(som jag fick i 20års present) Jag stackar mig lite och säger att det är inte något man leker med, det är Nennes. Han accepterar detta och går och lägger den igen, och jag fortsätter diska, tar ungefär 10 min så kommer han ut igen, frågar: Vad är detta då? den har jhu fjärrkontroll. Haha.. blev röd i huvudet och sa till honom med lite sur och generad röst att inte rota i Nennes garderob. hihi.. Idag när ja satt med en ölkorv i handen och snurrade den lite, utbrister han: De är jhu som dildo.. Hahhaa. Barn alltså, underbara varelser!! Nenne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar