måndag 28 november 2011

Bra grund med mycket tankar!

Jag har många gånger funderat på, hur vet man själv att man gör rätt. Alla tycker oftast att det man gör är det enda rätta, och kommer man i diskution m,m är man hundra procent säker på att det man säger eller gör är rätt, man ger sig inte, och står så fast vid sin åsikt. Men en männsiska som kan erkänna sina misstag, brister är en otroligt klok människa i mina ögon, att säga mitt i ett bråk eller diskution att, -det va sjukt onödigt av mig, eller - oj det va fel. kan då tillägga jag inte är så bra på det själv kanske, men im getting there! Jobbat på många bitar det senaste året och tycker väl grunden jag står på nu är stabil. Har mycket att tacka många för, mina tjejer, Sofia och Jane, två kompisar som är mina änglar, allt som hänt mig, hade jag absolut inte klarat utan dom, och även Calle. Att en människa sätter sina kärleks känslor för mig åt sidan för att säga till mig att jag borde vara för mig själv och finna allt ja förlorat det senaste året, är så stort. Sen att ja redan då visste jag ville ha han, är en annan femma. Men kärlek med respekt är något sjukt viktigt för mig, och jag tänker på det varje dag. Har man respekten och omtanken och framför allt ärlighet mot varandra, kommer man långt. Nu ska jag sova, somnade i Lilla Victors säng när jag läste natt säga. Är så trött. Gid natt / Nenne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar