torsdag 16 augusti 2012

Bra dag

Idag har det varit en riktigt bra dag.
Vaknade av mig själv 0530. Hoppade upp med ett leende på läpparna när jag insåg att jag kände mig pigg och frisk! Skönt..
Skuttade iväg till jobb 1 timme tidigare än vad jag behövde (snälla stand in chefen Malin tillät mig och komma 08 då jag varit sjuk) tack! Varit en härlig dag på jobb med mycket att göra och som vanligt härliga skratt. Skuttade ifrån jobb och nu när man har flyttat hem till härliga Slottstaden igen har dom dåliga vanorna kommit, Kebab till lunch :) Men mm så gott!
Ska till älskade hästen idag med dom bästa tjejerna på stallet. Ska rida allihop tillsammans. Blir bara lite lugnt idag med tanke på man legat platt fall i sängen sedan måndags.
Sen ska jag sova gott. I morgon är det jobb sen kräftskiva i Lund.
Ska bli as Nice.
Hoppas alla är lika glada och "skuttiga" som jag idag.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar