söndag 26 augusti 2012

Lycklig

Då har man nästan fyllt år hela veckan känns det som, love it! Torsdagen spenderades först i stallet och fick kaka och present av fina häst ägaren. Sen hängde med Malin och mös massa.
Fredagen bjöd på överraskning av pojken med skön ansiktsbehandling, sen fest på kvällen. Var super mysigt! Fick massa fina saker OCH en grön skön härlig cykel av mamma och pappa, bror, syster och Ola. ÖVER LYCKLIG för min cykel.
Var ute och cykla på den idag och ALLA tittade avundsjukt och bara ÖNSKA dom hade en likadan :)
Ska cykla till jobbet imorgon. Gött!

Efter festen blev det stan och massa öl, vet inte om det är åldern men fy för vad full jag blev. Calle fick släpa hem mig kl 0230. Haha!
Huvudvärken dagen efter påminde
mig om en riktigt bra fest och kväll. Tack alla som kom och förgyllde min kväll.
Lördagen blev det Trelleborg och lekte med calles systers barn och man. Trots bakfyllan åkte jag karusell med Sakke. Shit vad dåligt jag mådde och söta pågen bara skratta.
Sen på de igen, en flaska rose med pojken. Väl hemma i Malmö hade jag ingen aning om vad vi skulle göra, Calle sa bara vi skulle vara iväg vid halv åtta. Gjorde mig fin och vi gick mot Moccasin, där satt underbara Nettan och Mattias . WOHO! Visade sig jag skulle få umgås med dom hela kvällen. Efter Moccasin blev det middag på atmosfär och sen rosen sen Mello sen hem. Super mysig kväll!

Allt firande kunde inte blivit bättre och har verkligen Calle att tacka som fixar allt så fint med överraskningar och allt.
Du är underbar!

I morgon är det tillbaka till verkligheten med jobb och vardag. Ska både bli skönt och tråkig. :)

Nu drar jag till hästen för lite rehab:)
Puss och tack alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar