torsdag 9 augusti 2012

Flytt och fik

Varit en lugn dag.
Fikade frukost med sötaste Fia. Härligt. Myser till Max när jag träffar henne.
Fikade på "Melvins" like Old Times'!
Ska ju flytta hem till Slottstaden igen, så blir förmodligen massa frukost mys och kvälls mys.

Var i min lägenhet idag och kollade. Fin fint. Saknar bara soffa och soffbord. Så blocket it is. Sötaste Frida ska nog bidra med soffbord. Snällt!
Hanna sim bodde där innan hade lämnat massa saker. Kaffe, ris, salt, diverse städ attiraljer, dammsugare, kaffekokare, mörkläggnings gardiner. Awsome:)

I morgon blir de byn och mysa.
Lördag väntar bröllop för finaste Carro och Henke och barnpassning. Ska bli skoj! Jag och 3 kids och massa bus.

Nu pratar Calle en massa och stör mig mitt i mitt bloggande :)
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar