torsdag 4 april 2013

Sova dåligt

Helt matt i kroppen efter dubbelt arbete och varit uppe sedan 0545 i morse, nu ligger jag äntligen i min säng och är inte trött. Enerverande!
Läst, skrivit, släkt lampan. Ja, allt är prövat! Var lika igår natt. Kan vara super trött, vilket jag var igår och idag men lyckas inte komma till ro. På dagarna eller kvällarna kan jag vara super trött, somnade nästan till och med i soffan igår men väl i sängen sover jag dåligt. Varför? Brukar aldrig ha svårt att komma till ro.
På dagarna hade jag kunnat lägga mig var som och sova så trött jag kan bli emellanåt men nu ligger jag här och glor. Tränar ändå, äter sjukt bra och god mat ( tack vare mästerkocken) går upp tidigt var dag ( ca 07-08 ) och är aktiv. Suck!
Hoppas det "går över"!

Börjar drömma mig bort till Egypten, bara
6 dagar tills vi drar. Ska bli så härligt!

I morgon ska jag hoppa upp vid 08, ut på en lång joggingtur, putsa fönstren, städa och sen jobba. Effektiv fredag!

Fick mina bonus checkar från H&M idag. 1150:-. Woho!! Tackar mig själv för jag är bra på att shoppa..

Nu ska jag försöka sova i min härliga säng som doftar gott och är varm och skön. Hoppas bara kroppen och hjärnan kan förstå att de är dags att sova!

God natt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar