måndag 22 april 2013

Underbar semester

Hemma efter en hel underbar semester!
Njöt från början till slut och Egypten var verkligen toppen. Kommer garanterat åka dit igen. God mat, underbart sällskap av Mams och Paps och moster, UNDERBART hav, härliga araber, varmt som satan och brun blev jag.
Skrattat massa och bara njutit.
Tack PRO gruppen för en härlig vecka!

Väl hemma möts jag av hummer och champagne och mycket trevligt sällskap.

I söndags hade vi namngivning åt min älskade underbara guddotter Mila.
Kan fortfarande knappt fatta att mim bror fått en liten tös. Är så stolt!
Det var jätte fint och trevligt. Fick världens härligaste tavla på alla Milas härliga miner.
( och då har hon massa ) och en bok där jag och hon ska skriva om våra äventyr, känslor, lycka och motgång.
Den där lilla tösen väcker djupa känslor i en, lyckliga känslor! Tack Pauls och bror för ni finns och jag får äran att vara en del av er dotters härliga liv.

Syster har hängt hos mig ikväll. Alltid lila mysigt. Ikväll åt vi kräftor och räkor och prata en massa.
Nu ska vi sova!

God natt













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar