söndag 28 april 2013

Nervous Monday

God morgon !
Sitter i en liten grå soffa i en liten lägenhet.
Fick ett härlig hej då på morgon kvisten.

Helgen har varit jätte härlig trots dubbelarbete. Lördagen bjöd på härlig filmkväll med sjukt god hamburgare och somnade gott i soffan.
Söndagen spenderade jag 7 timmar i stallet tillsammans med mina underbara stallkompisarna och prinsen gick så bra, älskar den där hästen, sen soffhäng med trevlig sällskap och sjukt god middag. Somnade gott i soffan igen:)

Nu är de "helg" för mig och jobbar igen först på torsdag.
Idag är ingen rolig dag. Ska opereras!
Är sjukt nervös och vill bara dagen ska gå över. Tant Miräy ska följa mig och hålla mig i handen. Tack, det är ett fint bevis på en bra vän.
Vet inte alls vad operationen innebär och hur allt ska gå till. Men känns bäst att inte veta.

I morgon är de Valborg. Sjukt vad tiden går snabbt.
De var nyss vinter och Mila kom till världen. :)
Saknar Mila. Hennes namngivningskallas var så fint och mysigt.
Är stolt jag får vara gudmor till denna underbara lilla tös tillsammans med fina Lisette och Jonas. Vi ska hitta på massa bus med henne. :)

Nu blir de en promenad och skingra tankarna.

Puss på er













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar