måndag 6 maj 2013

Förvirrad men lycklig

Operationen är genomförd sedan en vecka tillbaka och allt gick bra.
Dock fick man besked som man inte alls var beredd på. Sitta öga mot öga med en läkare och få tunga besked är fan inte kul.
Men jag hoppas och tror att beskedet om 2-3 veckor ska ge mig glädjetårar!
Mängder av tjejer går igenom det jag går igenom. Ett hett tips är att inte Googla cellförändringar grad 3. Man blir sjukt rädd och känns som de är lika bra att slänga in handduken. För er som också får besked om cellförändring grad 3, ring en läkare istället.
Tankarna är många och tunga men har helt underbara människor och familj omkring mig.

Haft en helt underbar helg.
I Fredags hade jag "köksdejt". Blev räkor, kräftor och annat smått och gott.
Efter många timmars prat blev det godis i soffan och somnade gott.
Lördagen blev det koutsläpp, lunchgrillning, pussar, lek och bus i Revinge. På kvällen kom Mats och Stefan och mamma och pappa också till syster och vi alla grillade och drack gott.
Satt ute på kvällen och drack irishcoffe .
Riktig mysig, lång härlig dag.

Söndagen bjöd på loppis och stallmys.
Vi hade grillpremiär i stallet och pussades massa med prinsen. Han är så fin den där hästen.
Sen blev de super god middag och söndasmys.

En riktig härlig helg. Får inte glömma "vårruset". Fick träffa underbara Mila, Paula och Lisette. Tyvärr får jag inte springa så jag och Mammi gick. På bara 23 minuter. Haha. Nä vi fuska inte!

Nu blir de avsluta tvätten, ta en dusch sen är de dags för jobb!

FIA KOMMER HEM I MORGON!
Härligt.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar