söndag 8 juli 2012

Går snabbt

Nu ligger jag i min säng, sönder bränd efter sommarens finaste dag. Gäller att passa på.

Varit en underbar vecka som bara rusar iväg.
Började med i onsdags när pojken överraskade med Tylösand och Kim Larsen. Blev bjuden på musserande i bilen, en super härlig svärmor och en ljuvlig promenad på stranden. En underbar 3-rätters i solen med Kim Larsen i öronen och havet som utsikt. Kan fan inte bli bättre.
Tack älskling!

Var den första helgen på länge jag kunde umgås med mina underbara vänner. I fredags blev de fondy på tumanhand med härliga Hanna. Vi åt så vi nästan kräktes och drack gott vin och både grät och skratta massa.
Lördagen blev de stallet och lite kaos, då man fick jaga en gigantisk vacker frezzer häst hos grannen i stallet, väl hemma vänta tjejkväll som blev en super härlig kväll/natt. Tack Mammi, Diana, Hanna, Hilma, Wanna, Kajsa för en skit trevlig kväll. Och lite tack till pojkarna som också förgyllde kvällen.
Super kul att träffa Kajsa. Va hur längesedan som helst.

Idag va de en perfekt bakis solig söndag. Drog till stallet med Hanna mös massa med djuren, hoppade massa till hästen höll på att tuppa av av värmen , sen red vi ut en sväng. Brände mig så sjukt så nu kan jag knappt ligga ner i sängen ( Ja mamma, jag smorde mig ) ;)
Nu ska jag somna gott och se fram emot kommande veckan.
God natt

1 kommentar:

  1. Livet e gött,
    för du gör det soligt och varmt!
    Kramelikram E

    SvaraRadera