torsdag 19 juli 2012

Sinnes ro

Sitter i soffan med bajb och vi har tvättat. Tvätt i hela lägenheten.
Helt slut och ska snart krypa i sängen.

Jävla skit väder idag. Fick stanna på motorvägen när de regna så att jag ej såg vägen längre. Tittade på vädret nästa vecka och såg att det ska bli strålande i Karlskrona, precis lagom till min semester. Tur man tog sen semester. Ska bli super mysigt att åka till bror. Bo i stuga precis vid havet och bara mysa massa en hel vecka. Tror dock Calle kommer få panik ( kan inte sitta still ) men man kan alltid hoppas han också tycker de blir mysigt.

Kommer dock sakna min häst. Vet de är ett j-vla tjaj om hästen men han ger mig så sjukt mycket. Är så lugn och glad och bara fullkomligt lycklig i stallet och med pollen. Finare och snällare häst har jag inte träffat. Han är så gosig! Följer mig vart jag än går, samarbetar totalt, och ger mig massa glädje. Ja, nu kan man tro jag prat om
Calle:) de gör han också. Haha.

Blir 3 dagars jobb till, sen lämnar jag Malmö och vardagen ( och tyvärr hästen) men ska få umgås med min älskade syster, hennes fina fina söner, min fina fina kille och träffa min underbara bror och hans underbara Paula och knut :) synd Mams och Paps ej ska med.

Nä, kl ringer 05:10 så natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar