söndag 22 juli 2012

Semester

Då har semestern äntligen anlänt. Så härligt! 3 veckor av bara göra precis vad jag vill. Ska sova RIKTIGT länge en dag. Hihi! Gått upp 05:15 sju dagar i rad nu.

I morgon bär de av till Karlskrona och solen ska skina och varmt ska de bli. Ska bo i en härlig röd liten stuga på en kulle PRECIS vid havet och Karlskrona skärgård. Gött! Ska få umgås och kramas med min bror hans tjej, knut, min underbara syster och hennes fantastiska pojkar. Ska bli gött gött gött, de enda jag inte gillar är att dom fått för sig någon fix dum ide att vi ska Paddla kajak ??? Livsfarligt! :)
Hade hellre umgåtts med en
As packad uteliggare ( vilket jag gjorde i morse i väntan på att 7- eleven skulle öppna) ett helt dygn. Får väl vika mig för mängden. Bars jag får åka båt blir jag nöjd :)

Ätit kräftor 2 dagar i rad nu. Mums!
Hade lätt kunnat äta de var dag:)

Hörs i veckan.
Pöss haj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar