tisdag 6 november 2012

Ensam men älskad

Sitter i soffan igen och myser mer god kvälls mat, halv bra tv program och massa tända ljus och idag festade jag till de med ett gott glas rött!
Är ganska ensamt utan pojken som jobbar som ett svin ( Duktig ) men samtidig så är set ganska gött för jag sitter i vårt hem, i vår soffa, äter med våra bestick och saknar honom massa. Saknaden är viktigt!
Ändå lagar god mat denna veckan..Inget slår smörgåstårtan som vi gjorde hos Tim och Malin i söndags. I måndags ugnsbakad falukorv och idag hel grillad kyckling och en goooodd sallad. Duktig!
Brukar skita i att äta när jag är själv.

Om BARA 2 veckor har pojken bokat en weekend i England till oss. Ska bli så otroligt mysigt. Umgås, hångla, kolla fotboll (Liverpool så klart) och se allt som min pojke brinner så för. Anfield road, Liverpool fotboll m,m. Sova på hotell, äta gott och få umgås i hela 3 dagar. Ååhhh som jag längtar<3

Kl är inte mer än 20:00 och jag är svin trött. Planen var att se valvakan för president valen idag MEN den börjar inte förrän 23. Då lär jag sova sött!

Jobbade på Restaurang Jospers i fredags. Var otroligt kul. Servera igen. Var 1 år sedan :) och vilken god mat. Fullt ös hela kvällen och kunde knappt gå efter :) jobbade bara från 17-23. Hahah! Ska jobba till helgen igen.
Vi satsar på Miami, Las vegas och LA resa nästa år. Jobba jobba jobba!

Ska tänka på pojken och le lite sen lär jag hoppa ner i sängen.
I morgon väntar mys ned världens bästa hästägare och häst.

Nedan ser ni ett udda namn på mig på någons telefon. Så kan man ju också heta :) tjuvstartade julen idag, chefen bjöd på cafelatte och Lussekatt. Mums!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar