fredag 9 november 2012

Sjuk, sjuk, sjuk!

Har nog aldrig varit så här mycket sjuk som jag varit på sista tiden.
Kanske dax för ett läkarbesök.?!

I förrgår natt mådde jag sååå illa, slutade med besök av vinterkräksjukan kl sju på morgonen.
Suger! Absolut på bättringsvägen men är så matt och hungrig men vågar knappt äta. :)
Pojken har varit gullig och köpt massa proviva och fixat till mig. De enda man ätit på 36 timmar är 2 glas proviva.
Har massa roligheter och jobb bokat i helgen så hoppas fredagen ger mig energi och jag blir helt frisk.

I dag har jag planerar date med finaste Fia. I morgon väntar stallet och ridning med sessan sen lite jobb på jospers, jobb på söndag morgon med diddi sen ridning med sessan. Så hoppas jag kvicknar till!

Vila lite nu.
Hoppas alla får en toppen helg.

Calle tog foto när jag sov:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar