söndag 11 november 2012

Tankarnas by

"Gömt" mig i Revinge sedan fredags morse och tillfrisknat från den förbannade magsjukan.
Perfekt ställe att ta de lugnt på och vila upp sig. Här är tyst, inga måsten och tid att tänka och varva ner.
Speciellt naturen.
Behövde komma ut igår så for till stallet och pussa på hästen sen en lång, lugn tur i den tysta skogen med hunden. Så härligt!
La mig ganska sent igår ( satt uppe och väntade på Mams ) :)
Somnade gott när jag väl la mig och vaknade pigg och utvilad idag.
Både positivt och negativt att man har så mycket tid att tänka här..

Idag ska jag till stallet och umgås med hästarna och härliga, glada människor.
Ska njuta av varje sekund.

Man flummar lätt iväg i livet och tänker inte på vad som betyder mycket för en utan accepterar allt som de är och glömmer vad som är viktigt.
En dag vaknar man upp och så har man någonstans bara glidit med.
Det kan vara skönt de också stundtals men tror jag är en människa som lätt glömmer bort vad som är viktigt just för mig. Tåls att tänka på :)

Jag hoppas alla haft en super helg och får en härlig söndag.
Tack Mams och Paps för jag fått mysa hos er en hel helg. Var längesedan!
Älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar