söndag 18 november 2012

Köttfärssås deluxe

Shit, vilken grym köttfärssås jag gjorde ikväll. Önskar ni alla kunde få smaka :)

Varit en toppen helg.
Jobbade 16 timmar i fredags. Först på hotellet sen på Jospers. Så slut jag var efter. Men så roligt!
Lördag blev de först lite tips och triss tillsammans med pojken och smörgåstårta till frukost på mormors bageri. Sen stallet och en härlig ridtur. Sen kanon middag hemmais Malin och Tim. Gjorde scampi pirri pirri. Mums! Sen spelade vi roliga spel.
Toppen kväll. Efter Malin nästan somnat i soffan cykla jag ner till lilla torg och mötte upp Fia och tog en god kaffedrink på Mello. Super mys!
Idag har jag fixat kanon frukost till Calle och njöt av att spendera en morgon i soffan tillsammans. Så mysigt!
Sen har jag ridit med underbara sessan och hela gänget var i stallet idag. Härliga söndagar.
Nu är de Beck , godis, julmust och pussar som står på schemat.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar