söndag 28 oktober 2012

Äntligen "helg"

Varit en TOPPEN vecka.
Jobbat hela veckan, haft film kväll med Diana, ridit och myst massa med hästen. Han ger mig så otroligt mycket lugn.

I fredags kom älskade bror ner till Skåne med sin fina Paula. Hela familjen kom in till Malmö och vi gick allihop till Chill out och hade en toppen kväll.
Var så otroligt mysigt att träffa alla. Krama om alla och få äta gott och prata massa. Saknat min fina familj.
Satt kvar med mamma och pappa till sist sen kom finaste Fia och sällskapa.
Idag blev de en riktig mys dag i stallet.
Anni och Jon och bebis kom och hälsade på oss. Mös in oss i sadelkammaren med kakor, kaffe och skratt.

Nu har jag myst ner mig i soffan efter jobb helg med ett stort glas rött och en stor tapas tallrik och kollar Beck.

Imorgon skall jag mysa med syster och min älskade systersöner. Blir bio och hallowen pyssel!!

Saknar mannen, han kämpar på och jobbar för fullt. Duktig!

Hoppas ni haft en toppen vecka och helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar