söndag 7 oktober 2012

Toppen söndag

Ullared i går va både roligt, jobbigt, kul , mörbultande och spännande. Handlade för 2000:-. Ok ändå:) kommer aldrig åka dit igen en lördag på hösten iaf .

Söndagen Började med lite golf och fika med babe och hans härliga mamma på Barsebäcks golfklubb.

Sen begav jag mig till stallet. Massa underbara människor där idag. Anni och Jon och bebis och gris, Lotta och Diana. Men framför allt sessan och hennes Anges. Vi drack kaffe, åt kakor och mös och red massa. Lilla Agnes fick rida Herkules och hon va så glad. Var så OTROLIGT mysigt att träffa Sessan. Gjorde nästan ont i hjärtat så glad jag blev över att få krama henne igen. Saknat dig min prinsessa.
Hästen va sur och bråkig idag men fick till de till sist. Fick gallopera snabbt snabbt snabbt så han blev trötter.
Han fick nya kläder idag.
Älskar att shoppa häst saker igen.
Han fick ett super fint täcke och grimma och ett super duper as fint träns. Så nöjd!:) han verka också nöjd:)

Nu ligger jag i soffan i min nya one pice med min älskling och äter sushi varvat med pop Corn. Är så trött och nöjd med dagen.

I morgon är det ny vecka och nya tag.
Puss och kram

1 kommentar:

  1. Åh fina!!! De var MER än mysigt att äntligen krama dig igen!!! Du är och kommer alltid förbli viktig för mig hjärtat!! Puss / Zessan ;-)

    SvaraRadera