torsdag 4 oktober 2012

Ullared

Wihi, var kvinnas dröm skall jag upplevas på lördag. Jag, syrran, Mams och moster ska åka till Ullared.
Ska bli super skoj.
Hela idén började i lördags när min brors tjej och Broren började prata om Ullared och min bror sa han vägrade åka dit :) då utbrast syrran. Ska vi dra nästa vecka. Vi va så klart gensvar på. Så lördag väntar girls day på Ullared.
Shopping shopping shopping!

Varit en härlig vecka med massa hästridning och mys med kompisar och en härlig film kväll.

Åt mexicana soppa idag. Tog mig tillbaka när jag ej var kapabel att laga mat själv och min fina bror alltid gjorde den soppan till mig. Han skivade alltid i korv och kokade spagetti till. Mums! Härliga tider..

Pojken och jag har mest sets på kvällen sovandes i sängen och ett snabbt god morgon innan vi gett oss iväg denna veckan.
Men mysigt det med!

Nu är det dax att sova.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar