måndag 1 oktober 2012

Friends

Familj och vänner är det viktigaste man har i livet. Dom går aldrig att ersätta med något annat. Man får vara sig själv och man får lov att göra misstag och vi älskar varandra ändå.
Visst, vissa relationer kommer och går. Men i hjärtat känner man vilka som kommer vara med en hela livet.
Jag vet vem som kommer stå vid min sida i vått och torrt. Behöver inte vara dom man träffar var dag, kan vara någon som man inte hörs med på hur länge som helst. Men när man lyfter luren och det känns som det var igår. Det är underbart!
Att prata med en vän som lyssnar och förstår, finns inget bättre och att verkligen kunna prata med varandra. Att hitta den vännen, är underbart. Fick känna det idag och det värmer.
Man ska heller aldrig lägga sig i folks vänskap, aldrig vända folk emot varandra, aldrig försöka förstå sig på andras relationer, för vi väljer våra egna relationer och stannar i dom man trivs i och förstår. Jag är evigt tacksam för mina och ni vet vem ni är.
Tack till er<3

Nu skall jag sova. Ap trött:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar