torsdag 18 oktober 2012

Blubb Blubb

Har egentligen inget att skriva direkt men klia i blogg fingrarna.

Varit en riktigt härlig vecka.
Jobbar endast 4 dagar denna veckan. I Tisdags hade jag dejt med sötaste Wanna.
Blev middag på härliga La Roche Vin och Tapas. Mumsade i oss goda tapas. Efter blev det Mello Yellow och massa dricka. Super trevlig kväll. Ja, Mange var också med. :)

I morgon blir det Wallmans Malmö med jobbet. Jag, Miräy, Malin och Diana.
Skall bli riktigt trevligt.
Väntar massa trevligheter i helgen.
Ridning med underbara syster, Wallmans Malmö och Wallmans Helsingborg. Det viktigaste av allt är att jag och min pojkvän har en ledig dag ihop. Söndag!
Känns som evigheter sedan vi gjorde något tillsammans.
Skall njuta av varje sekund och bara va och götta mig i att jag bara kan titta på honom. :)


Fick en liten nytändning på jobbet igår. Jobbdagen började med 5 minus i rum och jag och Diana fick fixa och trixa hela kvällen för att hitta rum till alla som skulle komma :) till sist löste vi de. NICE! Men är super kul när det är ös och fullt hus.


Hoppas alla får en toppen helg. <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar