tisdag 2 maj 2017

Av längtan till dig - Mormor och Morfar hälsa på

... Igår var mormor och morfar med hos dig. Jag fick berätta om din plats och visa var du låg. Mormor krama om mig och solen lös varmt från himlen.. jag blev otroligt glad mormor och morfar ville åka ut till dig. 
Det är liksom de jag kan göra som mamma. Berätta om dig min knoddis. 

På torsdag ska vi fira dig. Jag och pappa. Malin, Daniel och din kompis Cornelia, även Liza och Teo hänger med. Det värmde mitt hjärta enormt att Malin och Daniel kom med förslaget att dom ville vara med och fira dig, för du blir 6 månader. Malin sa det är en speciell milstolpe och de håller jag med om. 

Tänk att de är 6 månader sedan du lades upp stilla på mitt bröst. 6 månader sedan jag fick lämna iväg dig och aldrig ta med dig hem. Åh vad det smärtar. Din mamma har en tuff period nu. Saknaden av dig gör sig så påmind hårt in i hjärtat när de är månadsdag. Fan, kunde du inte bara varit här. Gnyendes k ditt fina babynest bredvid mig. Och vi hade myst hela dagen. 
Sen hade mamma blåst upp lite ballonger och vi hade köpt en god pure som du skullw få smaka för första gången... 

Nu kommer du vara aå saknad. Födelsegrisen är liksom inte med. Det ska ju inte vara så. 
Men vi ska åka ut till dig, ge dig present, sen ska vi alla hem hit och grilla korv och äta prinsesstårta. För de gör alltod farmor och frafar för sina barn när dom fyller år. 

Vi ses i morgon Knoddis.
Nu ska mamma gå och jobba... 

Du är med i mitt hjärta, alltid. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar