fredag 12 maj 2017

Av längtan till dig - Tankar, önskan, ledighet

..vakna i morse. Trygg och älskad av min sambo. 
Hans första ord efter han sagt han älska mig var. 
- det är så orättvist Knoddis inte får vara här. Han har så rätt. Varje morgon man vaknar och ska ta sig an dagen tänker man hur den hade sett ut om han var här

Jag hade fortfarande varit Mammaledig. Och skulle ha varit de i minst 6 månader till. Hade haft våren och sommaren framför oss att se fram emot.. Jag hade varit en stolt mamma till en liten kille på 6 månader. En busig liten kille tror jag. Som varit full av skratt och skrik. Hafe haft Tjockt mörkt hår, precis som pappa. Och han hade älskat mat.
Och älskat att bli pussad av sin mamma och pappa och säkert skrattat sådär härligt som små barn gör..  

Ja. Man undrar varje dag vem han varit, men kommer aldrig få veta. 
Det är orättvist. 

Jag försöker iaf tänka på alla våra fina stunder tillsammans, När han va trygg och säker där inne i min mage. 
När han va trygg och jag var lycklig.. 
när han inte kände smärta och inte heller jag. När livet var fullt av förväntaningar och vi längta efter honom...
Det gör vi fortfarande. 

Nu får vi istället kolla på en tavla av dig, en fin tavla i din skala, jag önskar jag kunde plcoka ut dig där ifrån och krama dig. Vi längtar efter dig, fortfarande.. 

Sist vi var på kyrkogården skutta två kaniner längs vår sida hela vägen till hans plats nästan. Vi var på kyrkogården och ville hitta var Mickes syster var begravd, och hälsa på Knoddis. Han och Alice kanske som busa runt på kyrkogården. Eller Lilla Ellie. Tror Knoddis gillat tjejer. 

För er som följt bloggen och vår resa vet ni ju att vi tror Knoddis skuttar runt som en liten kanin. Han fick så många kaniner i gosedjur på förlossningen, och när vi lämna förlossningen efter 3 dygn och utan vår bebis, så visa 5 kaniner vägen ut genom området.. dom skutta framför oss hela vägen..
så varje morgon jag cyklar till jobbet tidigt brukar där sitta en kanin vid vägkanten vid Tringeln. Jag pratar högt och säger till Honom att akta sig för vägen.. 
För många kanske det låter som jag håller på att bli galen, men när man kan hitta små saker att hålla fast vid, som
Får en att tro han finns bland oss och med oss, så gör man de... 




Idag ska vi bara ta dagen som den kommer. Pappa ska göra pannkakor till mig till frukost. Tror Knoddis älskat pannkakor. Sen ska vi träffa Micke och Theo. Kanske farbror Mårten. 
Hoppas på att få handlat lite till lägenheten. För i morgon har Emma lurat med mig till Ullared.. en tjej dag med massa skitsnack och shopping. Välbehövligt. För oss båda. 

Ta hand om er. Glöm inte att uppskatta de ni har. I morgon kan de faktiskt vara borta... 








1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) Kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    Genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera