tisdag 23 maj 2017

Av längtan till dig - Svårt med val av ord

... påväg hem från två jätte roliga dagar i Göteborg med massor av jobb. 
Besökte Frölunda, Nordstan och våran Outlet i Hede. Fick mercha, guida och träffa underbara kollegor. Och hänga med min VM-manager och lära känna honom lite bättre. 
Två stressiga och roliga dagar. 

Iom jobbet är ganska tungt. Det är hyller och hänge och tunga kläder som ska föyttas runt så valde jag att berätta om min graviditet för min VM-manager.
Han blev såklart otroligt glad för våran skull. Samtidigt ledsen att jag ska försvunna igen men han såg de som han fick ett bonus år med mig nu eftersom jag egentligen skulle vara borta hela 2017. 

Valde ockaå att berätta de för tjejerna i butiken. Trots att jag lyfte själv och sprang runt.

Men att vara kvinna i min ålder ( lät som jag är 100 år men ni förstår) den klassiska 30-års åldern, och berättar att du är gravid. Så kommer frågan.

- åh är det din första....

Det hugger till lika mycket var gång och jag blir lika ställd.. 
Och personen aom frågar är oftast inte redo för att lyssna eller så orkar man bara inte själv förklara. 
Det är tungt.

För samtidigt som jag vill skrika ut tillhela  världen om min son, min son som levde i 36 veckor men bara i min mage. 
Att hans liv inte fick levas.. 

Så orkar jag samtidigt inte berätta. 
För det gör så ont. 

Sverker säger oftast. 
-Ja jag har ett barn sedan innan men han dog tyvärr.

Det skär i mitt hjärta. Hur skär det då i andras? Vad ska man säga tycker ni? 
Vad säger ni andra?

Men idag. Och även några gånger innan hade jag styrkan att svara på frågan precis som det skall vara. 

Så när fråga kom i alla butikerna.
Så svara jag.

- Ja jag har en liten pojke, men det gick inte riktigt som det skulle. Han fick bli en ängel istället min lille pojk. För ca 6 måmader sedan. 

Alla jag träffat nu under dagarna har mött de med så fina kommentarer eller kramar. Och jag blir tacksam.. tacksam för dom bemöter de på det mjuka sättet. Att dom sedan lämnar det där. Inte frågar vidare om inte hag berättar. 

Men dom flesta vill inte fortsätta prata med en. För de berör så djupt. Och det förstår vi. 


Nu ska jag och pyret hem till min prins och pappan till min lille pojk och mysa. 
Saknat honom så in i helvete.. 





4 kommentarer:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) Kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    Genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Jag är Aselm Tosin från USA, jag vill dela ett vittnesbörd
    om mitt liv för alla. Jag var gift med min fru George
    Vivian, jag älskar henne så mycket vi har varit gifta i 5
    år nu med två barn. När han gick på semester i
    Frankrike menade han en man som heter Muir 15B, hon
    berättade att hon inte längre är intresserad av
    äktenskapet längre. Jag var så förvirrad och söker hjälp,
    jag vet inte vad jag ska göra förrän jag träffade min vän,
    mr William och berättade för mig om mitt problem. Han
    berättade att jag inte skulle oroa mig för att han hade ett
    liknande problem tidigare och presentera mig för en man
    som heter Dr Ade, älskar att stava, som stavar på
    hennes ex och tar henne tillbaka till honom efter 2
    dagar. Herr William ber mig att kontakta Dr Ade älska
    stavning för hjälp. Jag kontaktade honom för att hjälpa
    mig att ta tillbaka min fru och han ber mig att inte oroa
    mig för att gudarna till sina förfäder kommer att kämpa
    för mig. Han berättade för mig om två dagar att han
    kommer att förena mig och min fru tillsammans. Efter
    två dag ringde min fru och sa till mig att hon kommer
    tillbaka för att söka saker med mig, jag var överraskad
    när jag såg henne och hon började gråta för förlåtelse.
    Just nu är jag den lyckligaste mannen på jorden för vad
    den här stora stavningskastaren gjorde för mig och min
    fru, du kan kontakta Dr Ade email
    Adespelltemple@gmail.com. Han är den bästa
    stavningskastaren som är mycket kapabel att hjälpa dig.
    tel. 2348148487280 webbplats

    SvaraRadera
  3. Förslag på lån och investeringar

    E-post: caravellamariepierre@gmail.com

    Jag är en person som erbjuder internationella lån. Med ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån mellan individer på kort och lång sikt som sträcker sig från 2 000 till 500 000 euro till alla seriösa människor som är i verkligt behov är räntan 2% per år. ger finansiella lån, bostadslån, investeringslån, billån, personliga lån. Jag är tillgänglig för att tillfredsställa mina kunder inom en högsta period av tre dagar efter mottagandet av din begäran.
    Inte seriös person att avstå
    E-post: caravellamariepierre@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Hej, här är en person jag vet att du faktiskt kan ha en privat session och få din civilstånd löst inom ett ögonblick, den personen är den ständigt medkännande doktorn Egwali, en trollformell som har använt sin magiska trollformel för att hjälpa till att förändra livet för så många jag känner idag. Du bara heter det, är det en kärleksformulering, yrkesverksamhet, sjukdomar av olika slag, vad som än är fallet, han har rätt i tid för att ta hand om dig och ge dig sinnesro precis som han gjorde för mitt. Du kan kontakta honom via WhatsApp / Viber + 2348122948392
    Mail: dregwalispellbinder@gmail.com Ha en privat session med honom och var glad. Lycka till!!

    SvaraRadera