tisdag 9 maj 2017

Av längtan till dig - Utan dig i 4 dagar

... jag är väldigt tacksam faktiskt att jag eller vi inte får dåligt samvete när vi inte varit ute hos dig på ett tag. För vi kände nästan så i början. Att missa vi en dag eller glömde att köra ut när vi sagt vi skulle köra till dig på kyrkogården så fick man dåligt samvete. Tänkte att du skulle bli ledsen när vi glömde dig. 
För att de är där man är mamma och pappa på något sätt, tror de är för man känner sig så nära där. 

Men nu känns de mer som du alltid är med oss. Nu hr vi inte varit hos dig på 4 dagar.. 

Vart vi än går, vad vi än gör. Så kan både jag och pappa prata högt till dig. 
Ibland säger vi godnatt. Ibland inte.
Ibland brukar pappa "skylla" på dig när där är tomma godispapper. Ibland gråter jag och frågar dig vad du gör. Just nu. 
För det känns som du är här.
Runt oss, med oss. 

Men vill vi vara extra nära så är vi ute hos dig. Vi kommer en sväng ikväll. 

Det är nästan bara där vi gråter nu också. För livet är så fullt just nu.
Det har varit flytt, middagar, överraskningar och massor av jobb och ton med tankar.. 
så ibland finner jag ingen tid för paus och sorg.

Men förra veckan, samma dag du fyllde 6-månader kände jag att de brast.
Jag orka inte köra på längre.  
Det var för mycket. Så jag fick ledig onsdag till söndag. Så välbehövligt. Jag fick bara gråta. Precis när jag ville. Ligga kvar länge i sängen. Känna och tänka.


Jag är tacksam jag har de stödet från mitt jobb som jag har. Hade inte klarat de annars. Men har alltid sagt att min son, hans pappa, vår sorg och välmående går före allt. Det kommer de alltid göra. 

Vi ses ikväll Knoddis..






1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att ha varit i relation till Anderson i åratal, bröt han upp med mig, gjorde jag allt för att få tillbaka honom, men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag förklarade mitt problem för min vän och hon föreslog att jag hellre skulle kontakta en stavningskrock som kunde hjälpa mig att ställa en stavning för att få tillbaka honom men jag är den typ som aldrig trodde att jag hade stavat, jag hade inget annat val än att prova det, jag Mailade stavningskanalen och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara bra innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, kastade han stavningen och förvånansvärt den andra dagen, det var runt 4 pm. Min ex ringde mig, jag var så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom som var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet som har ett förhållande problem, skulle jag vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda verkliga och kraftfulla stavningsgivaren som hjälpt mig med mitt eget problem. Email: drogunduspellcaster@gmail.com du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

    1) Kärleksspell
    2) Lost Love Spells
    3) Skilsmässa Spells
    4) Äktenskapsstavar
    5) bindande stavning
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare älskare
    8.) Du vill vara befordrad på ditt kontor / Lotteri stavning
    9) vill tillfredsställa din älskare
    Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
    Genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera