fredag 7 september 2012

Härliga pojke

Då sitter man i en soffa med en glas rött med min fina mamma och min älskade syster. Mysigt!
Fredag, jag gillar nog de ändå när jag väl tänker efter. Jobbet var riktigt jobbigt idag, pga många saker. så var EXTRA gött med fredag.
Ska mysa i byn hela helgen med fina familjen och i morgon blir de lajbans med syrrans kids och mamma. Bowling, La Roche,, hästen. Fondy, vin, prat och mjukisbyxor..
Ska bli en härlig Lördag.

Den 10e september har jag och pojken varit ett par i 10 månader! :) gytt! Hängde ju några månader innan dess men:)
Ska ge han en puss kanske, vill egentligen ge honom hela världen. Det är han värd. Fina pojk! Ger mig så mycket fint, upplevelser och många skratt. Är så tacksam för allt fint han gör och är <3

Sover med Ebba vovven i sängen inatt och ska säga att det är inte mycket plats över i stora sängen. Goa hund!

God natt på er



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar