måndag 17 september 2012

Hashtag

Det verkar vara de nya snyggast.se. Förlåt men Hashtag (#) och folk som använder 15 st sådana på en bild???
Men vi bestämde oss i stugan att använda de framför ord i roliga sammanhang. Tex när jag sa något om att sova. citerar Nettan - Hashtag: HORA. Haha! Kanske inte kul för er men vi som va där skratta gott.

Även idag har det används väl hos Malin ock Tim. By the way va det as mysigt att sitta i deras soffa igen med dom och skratta och ha det Nice. Var jätte längesedan. Saknat Mammi!
Vi åt massa gott. Ost och korv och plock. Hashtag: Mums!

I morgon väntar frisören. Blond blond blond. Funderar på riktigt riktigt kall blond. Får se va Henke säger:)
Sen blir de lunch med min underbara syster och sen blir det stallet och pussa på underbara hästen, sen hoppas jag på mys med pojken i soffan.

Nu ska jag krypa ner i min änglasäng och sova gott.
Hett tips är UNO på Iphone. Skit Nice att spela de.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar