söndag 9 september 2012

Lasy Sunday

Söndagar ska egentligen vara slapp dag men denna söndag har jag hunnit med massa.
Sov relativt länge. Iväg med Mams och shoppade och fick en super fin jacka av henne och ett par as snygga boots.
Tack fina Mams<3
Sen drog jag iväg till stallet. Skulle egentligen stalla in idag men blev inte så. Så vi bara mös i stallet, härliga Anni och Jon med bebis kom och hälsade på idag. Mysigt!
Väl hemma har jag lagat mat, stor städat badrummet, vikt all tvätt, sorterat kläder, städat i garderoben, rensat i byrån, poppat popcorn, ätit godis, blandat saft.
Nu ligger jag i soffan och kollar på "yes man" och väntar på pojken som snart slutar jobba. Han vann en golf tävling idag. Duktiga.
NU ska jag slappa resten av denna söndagen och jag tackar Linus för gott godis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar