torsdag 6 september 2012

Helger, bra eller dåligt?

Haft en super mysig dag med My love.
Bara vardags enkelt mys<3 kärlek, cyklat, köttfärssås, pussar och skratt.
Haft en toppen vecka och dag och allt.

Då var de redan fredag i morgon. Swiss, så var denna jobb veckan slut.
Skönt att de går snabbt men ändå inte.
Vet inte om jag riktigt gillar helger. alltså, missförstå mig rätt.
Man får sådan där panik. -Oh, vad ska jag göra till helgen.
Måste hinna träffa den och den och hinna med det och det.
Så egentligen hade det varit skönt att jobba. Ja, jag älskar fredags känslan:) men ..
Men denna helgen ska jag spendera med det viktigaste av allt. Familjen!
Lördag blir de massa skoj med mams och systersönerna.
Ska iaf lägga ner tid på dom som betyder något. För nu som "lite äldre" hmmm :) Inser man verkligen vem som "passar" en, vem som är ens verkliga vänner och vem som verkligen betyder något och vem som kommer stå vid ens sida i vått och torrt och alltid finnas där även om man är lite dålig ibland. Det är ganska skönt att inse.. För dom som verkligen berör en nu idag är dom som kommer stanna kvar (förmodligen) resten av ens liv.
Så alla ni underbara nära vänner och familj- puss på er, ni är bäst!


Nu ska jag tvångs pussa My love lite sen sova sött!
Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar