lördag 8 september 2012

Lugnet

Sitter på mamma och pappas mysiga altan i morgonrock under en stjärnklar himmel och röker och avslutar mitt glas rödvin. Här är sååå tyst i lilla byn mitt i natten. Det är såå skönt!
Inga bilar, inga skrik, bara en gräshoppa som låter och vinden brusar. Underbart!
Därför jag älskar att mamma och pappa har kvar huset i Revinge. Lugnet man hittar när man åker hit..
Ska snart gå in och lägga mig i mitt gamla flickrum och somna sött till TVn.

Varit en super mysig dag med mamma och systersönerna. Bowla, åt på La Roche och haft det mysigt.
Man får hitta på roliga saker med pojkarna så dom uppskattar ens sällskap och mins saker och framför allt diggar en :) man vill ju vara den häftigaste mostern i världen..

I morgon är det lite shopping med mamma sen väntar stallet. Saknar fina hästen. Dax att stalla in i morgon och fylla stallet med halm doft och hö. Gött! När hästarna kommer in från betet då vet man det är höst och jag ÄLSKAR hösten.

Hoppas alla haft en toppen helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar