torsdag 13 september 2012

Weekend

Dagen idag har varit effektiv och super mysig.Stor städade, rensar ut i garderoben ( blev en hel säck med kläder till Denise ) fixar med papper, tagit tag i saker som inte hunnits med. Sen en mysig tur till stallet. Kopplar av till max hos den där underbara pollen. Väl hemma från stallet efter varit där i 5 timmar. Gjorde jag en god pizza, hällde upp ett stort glas vin, tände ljus, tog mig en lånngggg dusch och sen slängde mig i soffan.
Nu är det dax att sova. I morgon väntar jobb sen drar vi iväg till en stuga hela helgen.. Fiska, dricka öl, spela spel, mysa och i otroligt härligt sällskap. Ska bli riktigt gött.. Nu ska jag värma sängen tills pojken kommer hem.

Saknar min judiska kvinna.. Telaviv är för långt bort Nonni!

Små pojkar är och snor saker på bygger här utanför. Väsnas massa så funderar på att skrika lite på dom! Ung jävlar. Skaffa er ett liv istället eller iaf bara låt mig sova :)

God natt!

1 kommentar: