måndag 4 februari 2013

Hemlös blev lyxtös

Då sitter jag äntligen här i min soffa, i min lägenhet och har mitt eget hem att cykla hem till var dag.
Flyttade igår och kommit på plats med det mesta. Efter ett långt bad i mitt stora badkar sov jag som en ängel första natten. Det som är det bästa är att jag kan få vara själv. Inte varit själv på flera veckor då man bott hos andra.
Kan väsnas hur mycket jag vill, göra vad jag vill och ha det som jag vill.
Bara sitta tyst, tänka och bara vara och har alla saker på ett ställe OCH en gigantisk garderob.
I Morgon blir det en runda till IKEA och lite andra ställen. Love it!
Älskar att inreda och få piffa.
Då är IKEA det bästa stället att besöka. Billigt och massa skit man kan köpa på sig.
Funderar på att ha inflyttningsfest.
Aldrig haft de så är väl på tiden!

Det åskar ikväll, Måste vara ett vårtecken?!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar