onsdag 20 februari 2013

Jobb nr 2 med längtan

Solen gav mig så mycket energi igår och ännu mer längtan efter våren.
Tog en härlig promenad med min lilla plast familj. Malin och Tim och lilla Molly.
Bara kaninerna som saknades.
Efter frisk luft och fyllt kroppen med sol hoppade jag ner i badet sen begav jag mig till Fia på sushi, vin och spelkväll.
Super mysig.
Somnade gott i min super sköna säng och blev väldigt arg när min kl ringde 0530.

Ny dag, nya äventyr!
Börja på hotellet kl 0645 och hade en skojig dag.
Nu är det dax att springa av sig på Jopsers några timmar med Dennis.

Längtar efter min stora säng och min bok och mina två gosiga täcke och mina 5 fluffiga kuddar.

Sitter och kollar ut på alla frusna människor som går med uppdragna axlar och dom mesiga (jävla) snöflingorna som ramlat ner...
Längtar efter sol, vår, pigg häst, galopp på öppna ängar, linne, sneakers, klänningar, rose, grillkvällar och långa sena nätter med massa prat och skratt!
Längtar efter Mila, min bror, Paula och kommande helgen.

Tatuerings tiden är bokad och jag är redan taggad och nervös även om det är 4 månader tills dess.. Wow!

Ha en härlig onsdag kväll.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar