söndag 10 februari 2013

Hopp om livet

Lördagen bjöd på melodikrysset och härlig frukost med syster och systersönerna. Fått ta över "50 nyanser av honom" av syster. helt fast är jag. vilken bok. När dom åkte hem läste jag lite sen drog jag till prinsen och mös. Blev dock ingen ridning, jäkla snö! När ska detta väder sluta. Vill ha grönt gräs, blommande buskar och träd, en sol som kämpar sig fram och värmer lite lagom.
En galopptur med vinden i ansiktet...
Då blir jag nöjd.
Kvällen blev udda men trevlig.
Lite vin och mat och fest.

Vaknade pigg i morse och gav mig iväg till
Tim och Malin. Sen har vi nog varit överallt och ingenstans. Dom ska nämligen flytta så vi har köpt soffa i Svedala, hängt på Emporia, Svågetorp och Bernstorp.
Sen bjöd dom på både lunch och kvällsmiddag. Har alltid så roligt med dom och det var riktigt kul att spendera hela söndagen med dom. Vi avslutade dagen hemma hos mig i min soffa och åt taco och snacks.

Nu ska snart Fia komma på lite te mys. Sen i morgon ska jag måla mitt badrum och en spegel och fixa lite. Sen är de jobb HELA veckan. Inte en enda dag ledigt. Tur de med tanke på att kontor är tomt. Men jag har hopp om livet.

Min pappa har skaffat Facebook.
Trodde jag skulle ramla av stolen när jag fick en vänförfrågan. Kul.
Han har varit så emot Facebook.
Saknar mamma och pappa lite. Var så mysigt att bo hos dom och få träffa dom så mycket. Får försöka åka dit på söndag och mysa lite.

Kan man tvätta i diskmedel?
Har nämligen ingen ren jobbskjorta och ska jobba i morgon men har inget tvättmedel? Attans.

Hoppas alla haft en toppen helg!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar