torsdag 28 februari 2013

Solsemester och längtan

Äntligen är de min tur att snart få slänga mig i solstolen... Där ska jag ligga och njuta en hel vecka!
Smycka min kropp med brun färg av en sol, dricka onyttiga saker så som öl, rose, vitt vin m,m. Äta gott, sova på stranden, snorkla med fiskarna .
Som jag längtar..
Men är inte de bästa med semester den där tiden innan?
Man får längta till något. Sen när man väl är där så glömmer man njuta och när alla kommer hem säger man
-ÅHH jag vill tillbaka. Vill inte hem!
Man glömmer liksom bort man fått en vecka i sitt liv i solen och glömmer bort att njuta så länge det varar..
Jag ska njuta av Egypten. Till Max!

Veckan har gått snabbt. Jobbat mycket! Men våren är på väg. Så underbart. Passa hunden Molly i onsdags så passade på med en lång promenad vid havet. Wow.
I onsdags var syrran och Pelle här. Alltid lila kul att umgås med dom...
Skrattar härligt i deras sällskap. Sjuka människor!! Vi åt sushi, snacka skit och drack gott vin.
Idag ska jag hjälpa Tim och Malin och flytta. Dom ska bli stekare och flytta till västra hamnen.

Idag åker Fia. Nu kommer hon vara borta till maj. Känns sjukt! Men är så otroligt stolt över henne som äntligen åker.
Volontär arbete i Peru på ett barnhem sen resa runt. Hon har pratar om detta länge.
Ha en underbar resa älskade vännen.
Längtar tills du kommer hem och jag får höra allt skoj du varit med om.

Saknar Mila. Hennes doft, leende, skrik, skratt! Älskade unge! Fick ett kort av Paula på alla Hultzen -Banck töserna. Dock saknar vi Lisette på denna bilden, Milas andra gudmor.


Ledig idag. Nice!

Ha en skön helg allihop.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar