söndag 24 februari 2013

Vilken härlig lång helg

Började med migrän och lite sjuk i torsdags. Hoppa av dom sista jobbtimmarna och åkte ut till underbara mamma och pappa i byn.
Sen dök underbara Mila upp med bror och Paula. Kela, gosa, skratta och hon värmer verkligen mitt hjärta.
Blivit en liten människa nu eller vad man skall säga.
Hon tittar och är med och skrattat och blir arg. Så otroligt fin!
Stolt faster och gudmor.
Fredagsmorgonen kom Paula in med Mila till mig.
Vi låg och gosa i sängen i minst en timme. Så mysigt!
Sen blev de promenad och en härlig lugn fredag. Kvällen gjorde mamma cordon blue. Mums vad gott!
Lördag blev de långfrukost och melodikrysset med hela familjen och några sista timmars mys med Mila innan dom åkte sen blev de Mello på kvällen med god middag med kidsen och syster och Pelle och hans dotter.

Idag ska jag och mamma och moster ha "plötsligt händer de"!
Det innebär att vi shoppar och plötsligt betalar mamma.
Hihi... Gillar "plötsligt händer det".

Sen i eftermiddag ger jag mig tillbaka till Malmö. 7 dagars jobb vecka väntar så behövde verkligen en härlig, lugn och super mysig helg med min familj.
Älskar er och vore verkligen inget utan er.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar