söndag 17 februari 2013

Tipp topp vecka

Då var det söndag igen!
Veckan har gått jätte snabbt, trots jobb hela långa veckan. Fixat håret i veckan också. Blev super fint.
Helgen har varit super skoj trots jobb.
I morgon är jag äntligen ledig och då blir de skoj med Latjo och Lajban. (Systersönerna)
Dom är här nu också, hos mamma och pappa och vi tittat film och har onepice fest igen.
Alltid lika mys att få umgås med dom.
I morgon blir de lång frukost sen drar vi till stallet och ska rida lite.
Ska även tvätta bilen och ta foto och slänga ut den på blocket.
Sen hoppas jag syrran bjuder in på räkor. Blev så sugen på räkor ikväll efter snack om de.

Längtar så otroligt mycket tills på fredag. Då kommer underbara bror och Paula med min älskade guddotter. Fasen vad jag saknar henne. Lilla Mila.

Snart ska tatuerings tiden bokas in också.
Hoppas på att den kan smycka min kropp innan sommaren men får nog bli efter. Den är trots allt ganska stor.
Pengarna finns redan då bror gett mig pengar till tatuering i julklapp och present förra året. :) snäll bror! Ska typ ha den som på bilden nedan fast mindre volanger eller vad man ska säga.

Nu blir de film.
Natti natti









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar