måndag 11 mars 2013

Bo och leva själv

Bott själv nu (igen) i snart 3 månader och måste säga att jag verkligen storm trivs!
Älskar min lägenhet. Bor i Slottstaden i en två på 59kvm, gammal och fin lägenhet och högt i tak, 5 min till stan och havet, bra planerad och den är BARA min.
Inrett i min stil och med mina saker.
Sällan jag har längtat hem och kunnat sitta hemma själv en hel dag ( fråga mamma) utan att få panik.
Men nu kan jag sitta på jobbet och bara längta hem till min lägenhet.
Få hoppa i min rosa morgonrock, tända mina ljus och slänga mig i soffan, titta på min TV och mina favorit program. Kan göra precis de jag vill och vara precis den jag är.
Jag verkligen storm trivs och känner mig stark och lycklig. Som en klok kvinna sa
- jag är inte ensam, jag är själv.

Haft två seriösa förhållande där jag bott med killar och det har så klart varit super härligt de med. Har mycket att tacka dom för. Men tror man blir sjukt stark av att leva själv och bo själv.
Rekommenderar alla att börja bo själv innan man bor med någon annan.
Jag är 27 år och tok njuter verkligen av mig själv och mitt. För första gången i mitt liv känns mitt liv sjukt stabilt.

Nöjd tjej!















2 kommentarer: