måndag 4 mars 2013

Starke Bamse

Kreativ måndag idag.
Vaknade tidigt av att solen tittade in rakt i ansiktet. Hade varit väldigt enerverande om den hade gjort de var dag, men som ni alla vet visar den sig väldigt sällan. Så jag låg kvar och riktade ansiktet rakt mot den och bara njöt. En solkyss på morgonen.
Fortsatte morgonen med att måla lite lister, städa, äta god frukost och tvätta.
Tog en extra lång promenad genom slottsparken på väg till jobbet. Musik i öronen och solen som värmde. Härligt!
Väl på jobb va de mycket att göra.
Konferenser att fixa.
I vanlig ordning trodde jag att jag är mycket starkare än vad jag är.
Istället för att lyfta en tung kartong var jag tvungen att lyfta två tunga kartonger.
Slutade med att jag nästan ramla och var tvungen att luta mig så pass mycket att hela ryggen knakade till. Aj!
Nu ligger jag på golvet, med benen korsade och hoppas på att stretch och hårt golv ska fixa den.
Skulle annars sitta fint med en stark manlig massör som knäckte till en.
Jag SKA rida i morgon så får hålla tummarna att en skön natts sömn gör susen. Man är inte stark som Bamse precis.

I morgon ska jag träffa Christina och lilla Lilly. Ska bli super kul!
Sen väntar stallet med Sessan och kvällen bjuder på ost och vin.


Saknar Mila..

God natt










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar