måndag 11 mars 2013

Långhelg men äntligen måndag

Då var de måndag och min härliga långa helg är slut! Haft super skoj och mysigt. Men ser även fram emot denna jobb veckan.

Fredag kväll bjöd på vin med Sara och dans till Mini Manda på Mello yellow.

Lördagen jobbade jag några timmar på Jospers sen satte mig i en stekande sol med Sara och ett glas rött. Sen hem och på med hög musik och ett långt bad, fest klänningen åkte på och jag och Diana gav oss till Malin och Tim på Mello fest.
Kvällen avslutades på Mello och dans till Mini Manda med massa härliga människor. Natten blev lång och härlig!

Söndag morgon blev en riktigt härlig morgon. Lång frukost med Diana och Molly kom på besök. Sen somnade vi gott i soffan i 2 timmar. Efter de blev de stallet och mys med hela stall ligan. ( saknade sessan dock) och fick en rejäl kyss av Herkules så läppen svider.
Syster kom in på lite käk söndag kväll. Vi gjorde thaigryta. Sen mös jag ner mig i soffa och åt slajm godis, nyduschad och nerkrupen under en filt i min rosa morgonrock. Underbart!

Nu är det tvätta som gäller, en joggingtur i solen sen jobb hela kvällen.

Det kalla vädret får mig att längta ännu mer till Egypten. En månad tills dess bara.

Ha en härlig vecka.











1 kommentar: