onsdag 6 mars 2013

Brinnande intresse

Våren knackar på dörren och shit vad lite sol kan göra med humöret och livet!
Snön är äntligen borta och jag är uppe på hästryggen igen. Lyckligare än någonsin, både hästen och jag. Vilken häst!
Han har stått i nästan en månad förutom snö promenader och någon skritt tur. Hoppade upp i söndag och han har gått som en prins sedan dess. Jobbar och sliter och är alldeles underbar.
Fick en total nytändning på ridningen.
Brinner verkligen för livet i stallet och älskar att få vara där. De ger mig lugnt och omsorg för både kropp och själ!
Älskade hästen Herkules.
Och dessutom alla underbara stall kompisar. Alla borde ha en häst och den gemenskapen.

Veckan har börjat bra. Var hos Christina i går och mös med henne och hennes Lilly ( som är så söt att man bara vill äta upp henne). Hoppas veckan fortsätter lika bra.
Känner mig stark och målinriktad och allt som kunnat ta knäcken på en i vanliga fall bara rinner av mig. Skönt!

You go girl. :)

Efter jobb idag bjöd Miräy på god middag och Wanna och Bella var där. Super mysigt att hänga med dom.
Mycket skratt och kramar.

Hoppas alla får en toppen vecka!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar