onsdag 27 mars 2013

Längtan är enorm, 43 timmars nedräknande

Veckan har varit super nice och gjort massa härliga saker med härliga människor. Kelat med min älskade häst och njutit massa av solen!

I morgon ska jag hänga med kalaspuff gänget och äta Hummer och annat gott!
Ska bli super härligt.

MEN, Om ca 43 timmar ska min nya kärlek i mitt liv komma.
Mila kommer till Skåne! 💗Äntligen.
Saknat henne så de värker i hjärtat.
Ska pussa på henne i mängder och sno henne en timme helt för mig själv för att fila på lite hemlisar till hennes namngivning. Ja, Micke och Paula kommer också givetvis och ska pussa på dom lite också men inte lika mycket som jag ska pussa på Mila.
Så kommer bli en underbar och härlig helg med min älskade familj.

Glad påsk till er alla!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar