lördag 9 mars 2013

Så far så good

Min härliga långhelg har börjat bra.
Red ett bra pass på Herkules trots blåsten. För oj vilken blåst de var i torsdags. Efter stallet spontan åkte jag till byn till familjen. Var in om mamma och pappa och pussa lite på dom sen hängde jag hos syrran med kidsen hela kvällen.
Åt pizza och hade skoj!
(Måste sluta äta pizza)

Vaknade tidigt på fredagen eftersom kidsen skulle upp kl 0630 och gå till skolan. Hoppade upp och tog en lång, lugn morgon efter alla lämnat huset.
Åkte in om Nova och titta lite, hittade massa saker så tog kapuschongen över huvudet och sprang ut...
Efter de åkte jag in om jobbet och fira av vår Emily som går på mammaledighet.
Hon fick en blöjtårta, svin gulligt!

Resten av dagen blev häng i soffan, tjat på kompisar att komma ut och sen drog vi till lilla. Blev en super skoj kväll med massa härligt folk!
Nu ska jag snart jobba någon timme på Jospers. Sen blir de Harlem shake med melodifestivalen och fest hos Malin och Tim.

Ha en fortsatt skön helg'









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar