onsdag 18 januari 2012

Att man inte gör så alltid

Vaknade i morse och hade en sån morgon innan jobbet där jag inte visste alls vad jag skulle hitta på. Städade lite hemma hos "Oss" sen efter det var gjort på 5 min typ, visste jag fortfarande inte vad jag skulle hitta på, då tog jag tag i pennan och börja antekna vad jag måste fixa denna månaden. Tyvärr så blev det en väldigt låååång lista eftersom jag struntat i allt den senaste tiden känns det som. Så pennan började nästan brinna. Men dagen fortsatte och fixade hela fyra saker på min lista innan jobbet kl 15:00. Klapp på axeln Jennie Hultzén. Och då var det inga småsaker. Men listan är fortfarande lång så ska fortsätta i morgon. Känns så otroligt skönt att göra det och egentligen går det jätte snabbt om man bara tagit tag i sakerna DIREKT, då hade listan på "att göra" inte existerat och inte kännts så tung och jobbig. Nä, det ska bli mitt nya nyårs löfte, att ta tag i saker direkt!!
Snart är det helg, men jobbar fredag kväll och förmodligen söndag dag så vad gör det. OCH har inga pengar så är kanske lika bra. Får bli familje mys med släkten eller något, det är mysigt!
Kramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar