tisdag 17 januari 2012

Konstiga drömmar

Ligger i älsklingens säng helt ensam. Han är i Kalmar! Nästan lite mysigt att sakna han igen. Fast nu vet jag han bara kommer vara borta i 2 dagar! Har drömt jätte konstiga drömmar dom två senaste nätterna?! Riktigt verkliga drömmar, och vaknar och har svårt att avgöra om dom är verkliga eller inte när jag vaknat. Otäckt! Inatt drömde jag att jag födde en liten flicka. Hon var helt underbar, men mitt uppe i allt så avskydde min familj mig och Calle lämnade mig. Ångest på den!!! Och iförrgår ramlade jag ut från ett berg och såg sakta mitt liv passera och alla som såg mig bara skrattade och pekade på mig???? Isch! Inte roliga drömmar alls. Så hoppas denna natten bjuder på något roligt istället. Hoppas ni andra drömmer söta drömmar. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar