fredag 6 januari 2012

God morgon

"Morgon stund har guld i mun"
Iaf när solen står högt på himlen och klar blå himmel. Vaknade av att mamma väckte mig och sa att frukosten stod på bordet och undrade om jag ville ha ägg. Härligt!! Mysigt att vara i byn hos familjen, är här även nu för brist på pengar. Haha! Syster fyllde år igår, 37 år. Var där på middag och Ola hade fixat jätte fint. Blev "plick plock" till middag. Vår favorit mat. Mamma och pappa och jag försökte hålla oss vakna till hokeyn men när kl var 02:00 och den precis skulle börja, somnade vi alla tre som små bebisar. Men var kul man vakna i morse och vi hade vunnit VM guld. Är skidskytte och lite vintersport på TV och är så mysigt att jag nu ligger med morgonrock och lite kaffe och kollar vintersport. Gjorde det igår också innan träff med mamma.
Är lite arg på mitt försäkringsbolag som fortfarande inte har hört av sig. Skulle jhu sitta dö fint med lite pengar nu, speciellt när det är REA och datorerna och allt annat jag behöver är sjukt billiga.
Bara en fredag och en lördag sen är Prinsen hemma. Hell yeah!! Längtar något så sjukt efter honom!!! Han är ute och shoppar i Bangkok idag och har beställt lite saker, hoppas han hittar dom :). Helllaaa söndagen kommer jag icke gå att nå. Då ska jag bara pussas massa.
Nu ska jag försöka få med mig syster yster ut i Skrylle och gå en runda i solen, sen blir det nog solarium. Ikväll väntar åter igen god middag och mys med familjen! Ha en toppen helg och NJUT av solen. Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar