fredag 6 januari 2012

Vart jag mig i världen vänder

Som han är saknad nu och sååå nära att komma hem till mig. Fick höra hans röst idag igen. Härligt!
Är hemma hos syrran och myser med systersönerna och alla. Dricker irish Coffe och kollar the voice Sverige. Bra program men känns som vi har massa sådana program nu. Systersonen Victor kom precis och fråga om vi skulle spela spel. Jätte gärna, det blev så klart Twister, shit, jag som är skit mätt efter en hel oxe i fondy grytan. Men vad gör man inte för dom underbara killarna. Dom är verkligen det finaste jag vet. Så himla goa och bara sprudlar av liv. Älskar dom något så otroligt mycket! Önskar dom all lycka i livet, och det försöker jag verkligen ge dom. Var jag än hamnar och vart jag än är så ska jag göra allt för att dom ska få det bästa av det bästa. Nu skall vi spela Twister. Håll tummarna att jag överlever :) Kramar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar