onsdag 4 januari 2012

Vill pussas & det är nu

Är så Pusse sugen så jag snart svimmar. Calle kommer se ut som en stor PUSS när han kommit hem. Ska pussa han i massa!! Har inte fått pussa någon på 1 månad nästan. Jo, mina söta systersöner som alltid ska ha en puss när man skiljs åt. Så underbara! Men vill vuxen pussas :) Men om nästan bara TRE dagar så ska jag få pussas massa. Bara inte satans flyget är inställt eller försenat eller något skit. Isch nä! Ledig i morgon och då bär det av till mamma och pappa för lite mys, får låsa in sig hos dom när man är ledig och inte har pengar. Haha! Känner mig som 14 år.
För att uppdatera er om hur det gått med stölden i bilen, så har jag FORTFARANDE inte hört något från försäkringsbolaget. Hmm! Först gjorde dom av med mitt mail, så fick jag skicka ALLT på nytt, allt jag scannat in m,m. Sen skrev jag och undrade vad som hände, då lovade hon att jobba snabbare och bad om ursäkt för det tagit tid, men fortfarande inte hört något. Suck! Ligger jhu ute med pengar för nya kläder, jacka m,m. Ja ja; får hoppas ja hör från dom denna veckan iaf. annars lackar jag ur :) Hoppas ni får härlig ledig lång helg allihopa. Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar